2006-02-09

Kommentarer...

kan ni gärna göra på min blog. Klicka på tiden som står efter "posted by Eira" så kommer ni åt funktionen. Ska försöka klura lite på hur jag ska göra det ännu tydligare, men det får vänta tills jag är lite mindre dödstrött...

Passar dock på att delge något som ploppade ut ur fingertopparna in genom tangentbordet för mer än två år sedan. Det är första gången någonsin som jag lägger upp en av mina egna texter för allmän beskådan, så jag skämtar inte när jag säger att jag har lite ångest för det här...

Jo förresten. Jag skämtar. Jag har inte bara lite ångest!

Håll till godo.

Det kommer kanske mer var det lider...

Stark och vacker

Jag är stark
Jag är svag
Jag är envis
Jag är svag
Jag är fantastisk
Jag är svag

Jag är svag
Jag är stark
Jag är rädd
Jag är stark
Jag är ensam
Jag är stark

Jag är vacker
Jag är ful
Jag är åtråvärd
Jag är ful
Jag är underbar
Jag är ful

Jag är ful
Jag är vacker
Jag är äcklig
Jag är vacker
Jag är tråkig
Jag är vacker

Jag är allt detta och mer därtill

Jag är jag

Inga kommentarer: